SESSIÓ 8: TREBALLEM LES HABILITATS PERCEPTIVES I MOTRIUS, EN CONCRET LA CONSCIÈNCIA CORPORAL.
Material: Objecte petit tipus coixinet, paper continu, llapis i pintures de colors.
*MOLT IMPORTANT POSAR-NOS ROBA CÒMODA
I BAMBES PER NO FER-NOS MAL EN TOTES LES ACTIVITATS
ESCALFAMENT: Comencem amb unes coreografies de les parts del cos.
PART PRINCIPAL:
Dibuixar el cos: S'agafa un paper continu o bé a un guix al terra i es dibuixa la silueta de l'alumne/a a terra. Després es nomenaran diverses parts del cos i l'alumne/a les haurà de tocar en la figura. Finalment completarà el dibuix i entre tots escriurem (amb retoladors de colors) paraules positives i qualitats de l'alumne/a a dintre de la silueta.
El mirall: Per parelles un davant l'altre d'empeus. Una persona es mou lenta i lliurement i l'altra l'ha d'imitar com si fos un mirall. Després faran canvi.
TORNADA A LA CALMA: Ara, seu còmodament amb els ull tancats i segueix les paraules de l'audio.
Ballem per parts del cos: Posarem una música i ballarem lliurement. Cada cert temps l'adult nomenarà una part del cos i alumne/a haurà de ballar movent aquella part del cos. Distingirem les parts úniques del cos de les dobles o múltiples (Cap, cames, dits de les mans, etc).
Carrera corporal: Agafarem un objecte petit que pugui quedar sobre una part del cos. Realitzarem una carrera en un espai i farem anada i tornada amb l'objecte recolzat en aquella part del cos sense que caigui a terra (Cap, mans, espatlla, hombro, etc.).Dibuixar el cos: S'agafa un paper continu o bé a un guix al terra i es dibuixa la silueta de l'alumne/a a terra. Després es nomenaran diverses parts del cos i l'alumne/a les haurà de tocar en la figura. Finalment completarà el dibuix i entre tots escriurem (amb retoladors de colors) paraules positives i qualitats de l'alumne/a a dintre de la silueta.
TORNADA A LA CALMA: Ara, seu còmodament amb els ull tancats i segueix les paraules de l'audio.
JOCS ON LINE: Pots fer els que vulguis!
👍😋
ResponElimina